17 dic 2019

ACTIVITATS 2020

AGENDA DE LES ACTIVITATS DE PRINCIPIS DEL 2020

Ja tenim preparades les noves activitats i tallers que començaran a principis del 2020:

• Curs de Psicoaromateràpia
  • Curs Massatge Ayurveda- la Ment
  • Curs Introducció a la Nutrició Ayurveda

CURS DE PSICOAROMATERÀPIA

El vincle entre l’olfacte i les emocions és molt profund, ja que actua directament sobre el sistema límbic.
Els olis essencials de qualitat poden accedir a records i memòries que han estat bloquejades. Poden arribar a un nivell molt profund de l’inconscient, és per això que a través dels olis essencials, podem accedir a records i memòries que estan bloquejant el nostre moment actual, portant-lo al moment present i donant llum. Podem recuperar capacitats que ja estan dins nostre i que estan dormides o reprimides.

Primer dia (24/1/20):

Sintonització (connexió) olis essencials. 8 Olis essencials alegria de viure (dels quals 4 són nous) Diagnòstic Diferencial. Tècniques d'Alliberament Emocional. Test del Aro (Recordatori pels antics) Pràctiques entre els / les assistents.

Segon dia (7/02/20):

6 Olis essencials per a l'Autoestima. (dels quals 3 són nous) Diagnòstic Diferencial. 7 Olis Essencials per Shocks Emocionals (dels quals 4 són nous) Diagnòstic Diferencial. Reprogramació de Creences. Diari Essencial pel teu dia a dia.

Tercer dia (21/02/20):

5 Olis essencials per al "perdó i comprensió" (dels quals 2 són nous) Diagnòstic Diferencial. Ho-Oponopono i Aromateràpia. Punts del Sistema Nerviós.

Quart dia (28/02/20):
 8 Olis essencials per a la presa de decisions. (dels quals 5 són nous) Diagnòstic Diferencial. Protocol Teràpia Psicoemocional Pràctiques entre els assistents.

Horari: 17h -20.30h
Imparteix: Roser Tarafa
Preu: 150€
Places: 12 persones

CURS MASSATGE AYURVEDA - LA MENT

Ayurveda és la ciència de la vida i la longevitat. Ayu significa vida i Veda significa coneixement. Gràcies al coneixement, l’ home pot corregir els seus errors i aconseguir la felicitat, la pau i el benestar.
Ayurveda ens dóna eines per poder aconseguir la pau mental i emocional i tenir una vida amb equilibri i benestar.
El nostre benestar, parlant d’una manera holística, depèn de la salut i l’equilibri de:
  • ·         Sharira (cos)
  • ·         Indriya (òrgans sensorials)
  • ·         Satwa (ment)
  • ·         Atma (ànima)

Primer dia (25/01/20):

Salut segons Ayurveda.
Principis en Ayurveda per aconseguir una ment equilibrada.
Automassatge i olis de massatge.

Segon dia (01/02/20):

Ayurveda i les emocions.
Mudras per equilibrar la ment. Pràctica
Nasya un tractament a on Ayurveda ens ajuda a equilibrar la nostra ment. Pràctica.

Tercer dia (29/02/20):

Importància de l’alimentació per la nostra salut.
Massatge al cap. Pràctica
Calmar la ment amb la respiració. Pràctica.

Horari: 16h-20h
Imparteix: Marta Bort
Preu: 150€
Places: 8 persones (2 persones per camilla)

CURS INTRODUCCIÓ A LA NUTRICIÓ AYURVEDA

Els aliments són formes de vida que un absorbeix i integra en un mateix.
Tot el que mengem te una gran importància per a la nostra salut.
Ayurveda durant milers d’anys ens ha ensenyat la gran importància que te una dieta equilibrada segons la nostra constitució (prakruti), la estació de l’any i la nostra edat.
Com ingerir els aliments adequats ens influeix en el nostre benestar.

Primer dia (01/02/20:

Filosofia Ayurveda. Els seus principis bàsics.
Doshas.
Dhatus i males.

Segon dia (08/02/20):

Constitució Ayurveda (prakruti).
Pachan, Agni, Ama.
Regim estacional.

Tercer dia (22/02/20): Aquest dia es farà per la tarda (16h-20h)

Rasa.
Veerya.